V případě požadavku na servis (záruční i nezáruční) vyplňte, prosím, níže uvedené formuláře. Uveďte na sebe kompletní kontaktní údaje. Také nám uveďte podrobný a co nejpřesnější popis závady a číslo faktury za zboží. Bez těchto údajů není možné zakázku identifikovat.
Každá objednávka servisu musí být písemná. Telefonické objednávky nepřijímáme.
Doba pro vyřízení záručního servisu je 30 dní. Pro domluvení konkrétního data budete předem kontaktováni vedoucím servisního oddělení – p. Pavlem Beranem.
U nezáručních servisů vybíráme peníze ihned po jeho skončení v hotovosti.
Sazby za servisní práce:
Touto částkou účtujeme každou započatou hodinu práce. U marného výjezdu (neuznaná reklamace) rovněž účtujeme výše uvedené sazby. Ceny nezahrnují případné náhradní díly, či komponenty. Uvedené ceny jsou bez DPH.
Při prodloužených zárukách garantujeme dodání dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná instalace a demontáž není předmětem prodloužených záruk. Na prodlouženou záruku, která je poskytována nad rámec základní záruční lhůty, se nevztahuje 30ti denní lhůta pro vyřízení reklamace.
Servisní práce v rámci programu SOMFY ASSISTANCE jsou účtovány zvláštní sazbou (1.470,- Kč bez DPH servisní zasah 30 min. a 1.730,- Kč bez DPH servisní zásah 60 min).